Prudutti Eco Hardware

Prudutti Eco Hardware

Caratteristiche di u Produttu
* Qualità senza piombu senza nichel, passate Oeko-Tex 100
* Avè sfarenti culori è disegni, ponu persunalizà u vostru logu, fà logò incisu / incisu, l'effettu pò esse fattu in pittura smaltata, prinitng, o expoxy, ecc.
Eco Hardware Products (1)
Eco Hardware Products (2)
Eco Hardware Products (3)
Nanchang Eco Hardware Prodcuts Co., Ltd hè un fabbricante situatu in Guanlan Town, avemu più di 12 anni di esperienze in a produzione di accessori per l'abbigliamento, cume cinque bottoni a pressione (anello, perla, cappuccio, stile strass), bottone a pressione / stampa (VT-2, VT-4, VT-5, VT-7, Vt-8 è 484 #), cusgì nantu à u buttone snap, buttone in lega, fibbia di cintura, etichetta, buttone jeans è rivettu, cerniere, ecc. hè dotatu di macchinari avanzati è di tutte e strette cetificazioni chimiche è fisiche cum'è Oeko-Tex, SGS è Intertek, ancu avemu creatu assai sperienza in u sviluppu di novi prudutti, cusì ponu persunalizà i prudutti per e vostre esigenze. Sapemu chì a cooperazione, u supportu è u serviziu hè u più impurtante è dunque impiegatu vendite sperimentate è amichevuli per i clienti, questu assicura una bona comprensione di e vostre esigenze, in tempu di consegna è infine una basa di clienti soddisfatta. Ùn simu solu prusperanti, ma crescenu ghjornu per ghjornu, furnemu sempre à i nostri clienti alta qualità prudutti in un costu accessibile; speremu sinceramente d'avè voi cum'è u nostru stimatu cliente è amicu.
Eco Hardware Products (4)

OEM / ODM
● Materiale: Copper / Alloy / Stainless Steel ecc;
● Logo: Incisu, Debossed, Foil, Stampa, Laser, etc.All tippi di trattamenti logo ecc;
● Culore: Oru, Neru, Argentu, Nichel, Oru Rosu, qualsiasi culori di metallu dipintu ecc;
● Dimensione: A dimensione specifica dipende da ciò chì vulete veramente, allora a taglieremu.

I nostri vantaghji
● 12 anni d'esperienza ricca cum'è una fabbrica;
● Campioni gratuiti sò dispunibili;
● U prezzu di fabbrica competitiva;
● Consegna Rapida;
● Più di 10000 stili novi cù accessori di vestiti, scarpi, sacchetti ecc .;
● Squadra di cuncepimentu prufessiunale per disegnà schizzi d'arte 3D o logu è squadra di vendita per u vostru serviziu;
● Più quantità, più sconti;
● serviziu One-stop per voi 24hours.


Tempu di posta: Dic-15-2020